Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o., od wielu lat wspiera różnorodne akcje społeczne mające na celu propagowanie zdrowego trybu życia oraz zamiłowanie do sportu, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży. Dzięki zaangażowaniu w inicjatywy społeczne, NAT nie tylko promuje aktywność fizyczną, ale także kształtuje postawy prozdrowotne i ducha rywalizacji u najmłodszych.

Sport i pasja odgrywają kluczową rolę w życiu młodych ludzi, umożliwiając im nie tylko rozwijanie talentów, ale także budowanie charakteru i wartości takich jak współpraca, fair play i determinacja.

Jako Partner Główny akcji "Z klasą na zimowym", wraz z NAT śledziliśmy drogę młodych uczestników do zdobycia nagród głównych. Ich zaangażowanie w akcję zostało nagrodzone w sobotę na Stadionie Zimowym GKS Tychy.

Podczas uroczystości Wiceprezes NAT - Aleksander Wierzba, osobiście wręczył młodym kibicom nagrodę główną - voucher na pobyt w jednym z obiektów NAT. Jest to wyraz uznania za ich zaangażowanie, pasję oraz miłość do sportu.

"Z klasą na zimowym"