Możemy znów otwierać dla Państwa nasze hotele i ośrodki wypoczynkowe. Przygotowania do sezonu trwały dużej i tym większa nasza radość, że będziemy Was znów gościć. Wszystko jak zawsze gotowe a najważniejszym priorytetem jest Wasze zdrowie i bezpieczeństwo.

Szanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za wybranie obiektu naszej sieci na miejsce wypoczynku. Dołożymy wszelkich starań, aby pobyt był dla Państwa czasem relaksu i odprężenia, ale przede wszystkim, aby był bezpieczny. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników oraz gości, dlatego podejmujemy wszelkie niezbędne środki, aby zapewnić im niczym niezagrożone środowisko pracy i pobytu.

Sytuacja jest nadzwyczajna i ciągle trwające zagrożenie chorobą COVID – 19, a także ograniczenia nakładane na nas przez przepisy prawa wymuszają konieczność wprowadzenia pewnych zmian w funkcjonowaniu naszych hoteli i ośrodków wypoczynkowych. Zauważą Państwo brak niektórych udogodnień i usług lub inny sposób ich realizacji niż opisane w ofercie, OWU i regulaminie hotelu . Dokładamy wszelkich starań aby te utrudnienia były jak najmniej uciążliwe i zapewniamy, że zastosowaliśmy je jedynie w granicach, do których nas zobowiązano.

W recepcji mogą być jednocześnie obsługiwane tylko osoby zamieszkałe wspólnie.

Zalecamy ograniczenie osobistego kontaktu z recepcją, jedynie do spraw związanych bezpośrednio z pobytem i rozliczeniem – pozostałe sprawy należy załatwiać telefonicznie.

W hotelu/ośrodku wypoczynkowym obowiązują ogólne zalecenia związane z przemieszczaniem się, gromadzeniem i środkami ochrony osobistej tj.:
- zachowanie dystansu pomiędzy obsługą i gośćmi oraz gośćmi między sobą – standardowo 2m,
- obowiązek zakrywania ust i nosa, np. maseczkami ,
- stanowiska, gdzie występuje stacjonarna obsługa gości są chronione przesłoną a osoby obsługujące zakrywają usta i nos przyłbicą,
- pokojowe używają do zakrywania ust i nosa maseczki lub przyłbicy
- obsługa mająca kontakt z przedmiotami przekazywanymi gościom lub od nich odbieranymi używa rękawiczek jednorazowych oraz dokonuje ich stałej dezynfekcji,
- stanowiska pracy są wyposażone w żel lub płyn do dezynfekcji rąk i płyn do dezynfekcji powierzchni; do tego celu używamy atestowanych preparatów bio- i wirusobójczych

Hotele/ośrodki wypoczynkowe wyposażone są w ogólnodostępny żel do dezynfekcji rąk: wewnątrz przy każdym wejściu do obiektu, obok recepcji, przy wejściu do restauracji oraz do toalet publicznych.

W sposób ciągły prowadzona jest sanityzacja toalet publicznych, potwierdzana stosownym wpisem w karcie kontrolnej oraz dezynfekcja klamek, poręczy, windy i przycisków przywoławczych, wyłączników, mebli w lobby, blatów recepcyjnych, kluczy/ kart pokojowych itp.

Przestrzenie ogólnodostępne oraz korytarze hotelowe są kilkakrotnie wietrzone w trakcie doby.

W toaletach publicznych nie stosujemy suszarek do rąk, a każda wyposażona jest w ręczniki papierowe.
Recepcje wyposażone są w termometry do pomiaru temperatury na życzenie gości hotelowych.

W recepcji można zakupić: żel do dezynfekcji rąk, mydło antybakteryjne, maseczki konfekcjonowane i rękawiczki jednorazowe na sztuki.

Nie ma możliwości oczekiwania na pokój w lobby recepcji. Zakwaterowanie gości jest możliwe nie wcześniej niż o godz. 15.; a opuszczenie pokoju w dniu wyjazdu powinno nastąpić nie później niż o godz. 10.

Pościel, ręczniki hotelowe prane są w temperaturze prania 60oC z użyciem profesjonalnych środków piorących.

Po zakończonym pobycie gościa w pokoju dokonuje się dodatkową dezynfekcję pilota, czajnika, tacy, mebli, oparć krzeseł, paneli załóżkowych, balkonów i mebli balkonowych; wymieniane są na czyste filiżanki/kubki i łyżeczki; leżaki, parawan i koce są sanityzowane (jeśli są na stałym wyposażeniu pokoju)

Sprzątanie pokoju w trakcie pobytu dokonuje się na wyraźne życzenie i pod nieobecność gości, po ustaleniu godziny w recepcji. Należy także zgłosić potrzebę wymiany ręczników, pościeli, uzupełnienia papieru toaletowego oraz konieczność wyniesienia śmieci.

Posiłki podajemy w restauracji do stolika lub z bufetu, wyłącznie z obsługą kelnerską. Ilość osób przy stoliku w restauracji jest ograniczona.

Zabiegi fizjoterapeutyczne i rehabilitacyjne, basen, sauny i strefa SPA są udostępniane z ograniczeniami dotyczącymi między innymi ilości osób. Szczegółowych informacji udziela recepcja.

Organizacja ognisk, grilla oraz korzystanie z siłowni zewnętrznych, sal i placów zabaw dla dzieci oraz boisk i kortów tenisowych również podlega ograniczeniom.

Wprowadzone ograniczenia wynikają z troski o Państwa bezpieczeństwo i są wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 roku wprowadzającego w Polsce stan epidemii związany z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2
Źródłem prawnym wprowadzonych zasad są:
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 maja 2020 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku w występowaniem pandemii (Dz.U. 2020.964),
- bieżące zalecenia Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z Głównym Inspektoratem Sanitarnym,
Powyższe informacje podlegają bieżącej aktualizacji przez NAT sp. z o.o. i są modyfikowane zgodnie z nowymi wytycznymi GIS odnośnie funkcjonowania bazy noclegowej oraz z zarządzeniami i regulacjami ustanowionymi innymi przepisami prawa którym podlegamy.
Decydując się na pobyt w naszym hotelu przyjmujecie Państwo wyjątkowe reguły pobytu i nie wnosicie roszczeń z tym związanych. Jesteśmy przekonani, że zapewnienie Państwu tych warunków bezpiecznego przy ograniczonym zakresie usług oraz dostosowanej do sytuacji i bieżących wymogów prawnych oferty jest zrozumiałym priorytetem i zostaje zaakceptowane.

stan na 08.06.2020

Najlepszy wypoczynek w Polsce